tirsdag 1. februar 2011

Valgets kval?

Med såå stor tilgang på bøker som jeg har, blir det vanskelig å velge! Hva skal jeg lese nå?

Har begynt på Ida Jessen: "Barna", lyst til å kaste meg over Karl Ove Knausgård: Bind 4, lesesirkelen har valgt "En kassadames betroelser", men den skal jeg lese på en times tid, tenker jeg.

På cd-spilleren ruller for tiden Karl Ove Knausgårds bind 3, og den er sååå bra!! Kjempekoselig å sovne inn til fortellingen om en barndom som likner ganske mye på min egen!!

I cd- spilleren i bilen ruller "Spis, elsk, lev!" av Elizabeth Gilbert. Når jeg ikke finner cd'ene til bind tre av Karl Ove Knausgård, hører jeg på "Utrenskning" av Sofi Oksanen...

Kom halvveis i "Lyntyven" før vi måtte levere den på biblioteket. Var venteliste. Nå leser vi Moni Nilsson-Brännström og hennes "Bolle og Gordon: Pappaen med de store skoene".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og velkommen til bloggen min. Jeg setter pris på alle kommentarer.