onsdag 16. mars 2011

Tjukk, jeg?

Skal arve klær i dag! En venninne som har slanket seg (gått på Grete Roede kurs) har gått ned mange kilo, og blitt en mindre utgave av seg selv, vil gi bort de "gamle" klærne sine til meg!

Gleder meg! Håper det er noe som passer der!

Når det er sagt må jeg si at jeg har ikke den helt store trua på slankekurer som varer! Eneste veien, tror jeg, til skuffelse for mange, er å spise mindre (sunnere) og trene mer!

Det viktigste for meg er å ha en kropp som fungerer, og derfor driver jeg med trening.

Ikke for å få vaskebrett på magen og en slank kropp. Ikke for å få muskuløse legger og lår og en snerten rumpe.

Nei, jeg trener for å holde meg frisk, for å bli sterk og for å kvitte meg med alt stress som samler seg i muskler og i hodet.

Og ikke glem at skjønnheten kommer innenfra, da, folkens. Man blir kanskje ikke vakker av å slanke seg, men det blir du faktisk av å lese bøker.


Det viktigste for meg er at jeg trives og har det bra, og så lenge jeg gjør det: til helvete med slankinga!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei og velkommen til bloggen min. Jeg setter pris på alle kommentarer.